HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

• Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Bergen 3-4.

2009.02.28. 13:11 :: norway_baby

Csütörtökön folytatódtak a kalandok. A múzeumok, és miegyebek 11kor nyitnak, ezért mászkáltunk még egy keveset a városban.

Esme a viking lány

11kor megrohamoztunk egy Hanza múzeumot. Tantónéninek üzenem, hogy tanultam törit, és láttam élőben is, hogy anno miről volt szó. Érdekes a Norvég építészet, szűk folyosók, keskeny lépcsők vezetnek mindenhová.

Végre megnéztük a dómot is, bevallom őszíntén, kicsit többre számítottam. Elég egyszerű berendezés, és szinte 0 díszítés. És a dóm nemsokkal nagyobb mint otthon bármelyik másik templom.

Hogy szórakozzunk egy kicsit, elmentünk a science centerbe. Ez kb. olyan mint otthon a csodák palotája. Csak 10X akkora. Meglepő módon, egy csomó hajózásos dolgot lehetett kipróbálni, sok vízzel, és energia takarékosággal kapcsolatos kütyüt.
Tibi ül azon a biciklin. :P

Ezek után elindultunk hazafelé, kicsi kocsinkal. Az út közepén egy kisebb malőrnek köszönhetően már csak 3an folytattuk utunkat, Zsófi, Esme és én. Kivettünk egy szállást éjszakára, egy 30 csillagos hotelben. Ilyen drágán még nem aludtam sehol. :P Másnap reggel busszal folytattuk tovább utunkat. Igazi eurotrip volt, mert nem tudtuk, hogy hol vagyunk, hogyan jutunk haza, stb... Valami hasonló lehet az igazi erasmusos feeling. Jó volt nagyon, jól szórakoztunk a buszon hazafelé. Kompoztunk is, mert vagy a szárazföldek szakítják meg a vizeket, vagy vagy a vizek a szárazföldet.
Komp belseje

Kikötés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.