HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

  • Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Norvég vizsga, Esme búcsú partija, Norvég nemzeti Ünnep.

2009.05.17. 13:37 :: norway_baby

Tudom kicsit el vagyok maradva a blog írással, de manapság igencsak felpörögtek az események. Jelentem, sikeresen levizsgáztam Norvég nyelvből. "C"-t kaptam, ami olyan 3-4-snek felel meg. Az írásbeli nem volt nehéz, a szóbeli pedig igen kellemes volt, volt amikor nem értettem semmit, és csak bólogattam, hogy ja ja. De ezt így beszéltük meg a többiekkel, hogy ennyi tudással megyünk be, hogy: Ja, Nei és Takk. Gyakorlatilag ennyi tudással a boltban egész jól el lehet kommunikálni.
Esmétől elbúcsúztunk pénteken, Ő ment haza. Végzett az összes vizsgájával. Egy rögtönzött búcsúparti lett neki "szervezve", lementünk a partra grillezni, aztán hoztak röplabdát, ment a baromkodás. Idióta Brech meg Carlos egy szál boxerben megfürödtek a tengerben. A víz van most vagy 10 fokos.

A május 17 talán Norvégia legnagyobb ünnepe, Norvégia függetlenné válását ünneplik. Ha valaki angolul írja ki akkor annyit ír, hogy Happy birthday Norway! Mindenki, azaz tényleg mindenki aki él és mozog a városban bemegy a központba, és ott vesz részt az ünnepi műsorokon. Tudom sokaknak mondtam, hogy engem egy ágyúval sem lehet felébreszteni. Korrigálnék. De lehet. Szombat este nagy banzáj volt a parton, és a szobánkból is tisztán (és hangossan) lehetett hallani a zenét, így nagyon nem tudtam aludni, inkább mi is kimentünk a partra, utána meg felmásztunk a kilátóba. Mikorra végre elhalgatott a zene, akkorra meg kezdett világosodni (olyan hajnali 3 körül). Elég nehezen aludtam el, és reggel 8kor elkezdték ébreszteni a népet, először ágyú szó, utána pedig jött a helyi "tűzoltó zenekar". (rezes banda) és ők verték a dobot. A központban szinte mindenki népviseletben van, kicsik, nagyok, fiatalok, öregek.A népviseletük eléggé hajaz a kalocsai mintára. Ellopták tőlünk... :D

A világos meg meghülyít. Ami készült kép rólam az hajnali fél 2kor készült, ilyenkor van a legsötétebb. A közvilágítást olyan este 11 körül kapcsolják fel, és éjfélig igazából nincs is "sötét".
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norwaybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr301126555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumors 2009.05.18. 17:34:49

én meg az olvasással meg a kommenteléssel vagyok kicsit elmaradva. :)

durva az a kép, amelyiken épp hajnali fél2 van. Amúgy kajak úgy néz ki, mintha egy képeslap lenne, és te csak oda lennél photoshoppolva a képre. :D:D Biztos, hogy Norvégiában vagy te? :D Vagy csak bezárkóztál az egyik koliszobába, és sorra gyártod magadról az elvileg Norvégiában készült képeket. :D:D:D

a 10 fokos vízben, alsónaciban fürdő fiúknak utólag is gratula... :D

na pusssz, amúgy nemsoká jössz haza, ugyi? :)

ajutta 2009.05.18. 20:10:15

csatlakozom az előttem szólóhoz!

norway_baby 2009.05.18. 21:32:01

@rumors: Jaja, tényleg olyan mint egy képeslap, pedig nem. :D És igen is kint vagyok. :D jövő hét vasárnap megyek haza...
@ajutta: pontosan melyik részéhez csatlakozol? :D
süti beállítások módosítása