HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

  • Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Pianisten - Alex

2009.03.07. 04:26 :: norway_baby

A következő bejegyzés súlyosan káros lehet Ön és környezete egészségére. Csak erős idegzetűeknek ajánlott.
Ezennel kijelenteném, hogy a pianist a világ legjobb helye!!! Én nagyon készültem oda, már egy pár napja, az tartott életben, hogy pénteken végre mehetek. Brecht mondta tegnap voltak Stine-vel és nagyon bebasztak, és hogy ezen a héten Alex játszik, és megismerkedtek vele, és mekkora jó fej, és milyen jól játszik. No Balázs, Brecht (hú de sok a B betű. :P) és én nekivágtunk az éjszakának. Mikor oda értünk épp játszott Alex, de mire lepakoltunk szünetet tartott. rendeltünk inni magunknak, Alex is vissza tért a cigi szünetről, fantasztikusan játszik a srác. Brecht ismerte tegnapról a srácot, mert Stine annyira készen volt, hogy összehaverkodtak vele. Mikor újból kiment a srác szünetre, mi is kimentünk. Elkezdünk vele dumálni, mire én egy kis alkohol hatására megkérdeztem tőle, hogy ő mégis hová valósi. Romániában született, de jelenleg Hollandiában él. Mondom tök jó, szomszédok vagyunk, voltunk, kiderült, hogy beszél valamit magyarul, mert olyan helyről jött ahol sok a magyar. Elmesélte elég durva akcentussal, de magyarul, hogy kb 20 éve azon röhög mikor a dunaTV-ben látta a rambó reklámját: A rambó 2 következik. Meg valami olyasmi hogy a kedvenc része az hogy rambó bekopog az ajtón, hogy adjál fegyvert és lőszereket. Tisztában van a sláger rádióval. Meg elmesélte, hogy volt egy csomó helyen Magyarországon, és még Kecskemét nevével is tisztában van. Meg hogy volt egy csomó magyar barátnője, de szerinte a magyar lányok nem szépek. Most azért van norvégiában, hogy pénzt keressen, turnézik. Mindemellett végig keféli a fél kontinenst. Na ennyi fért bele a szünetbe. Mikor vissza mentünk Norvégul mondta, hogy egészségedre, aztán magyarul is csak az én kedvemért, ekkor még nem tudta, hogy Balázs is magyar. Jajj meg amit elfelejtettem, szte a legvicesebb magyar szám a rendes ember én már nem leszek, és elkezdte énekelni. De az azért nagyon komoly, hogy Norvégiában, Aalesundban egy román hollandiában élő, Norvégiában turnézó srác énekel egy magyar számot. Valaki el kezdte cseszegetni, hogy játszon le egy számot, mire ő magyarul közölte neki, hogy szopjál le. Majd a zongora alá fordultam a röhögéstől. Igen széles skálát ismer a magyar káromkodások közül, néha betűzte az angol szöveg közé, látta, hogy nagyon jól szórakozom rajta. Ja, én sem voltam szomjas. Eljött a 3 óra, zárás, mondtam Alexnak magyarul, hogy szia, megyünk, mondta, várjuk meg, megy cigizni. Ekkor Balázs is bemutatkozott neki, megbeszéltük, hogy ő még jövőhéten is itt lesz, itt fog játszani. Tuti megyek. Meg hogy nyáron lehet, hogy megy Balcsira, a magyar haverjaihoz. A végén mondtuk neki, szintén magyarul, hogy köszönjük, mondta, hogy szívesen, és see you.
Brecht nagyon büszke volt magára, hogy csak 2 sört ivott meg. I've just drink 2 beer, mire ezt kimondta lefejelt egy táblát, de olyan durván, hogy a hátunk mögött jövő csaj is odarohant hozzánk, hogy jól van e Brecht. Komolyan hasfájással értem haza, annyit röhögtem az este alatt.
Ez a bejegyzés úgyis sokban különbözik a többitől, szóval itt lehet csalni. Megint voltunk a Pianist-ban, és most készítettem képeket is. 2db képnek nem nyitok új posztot. Ilyenkor a legjobb bemenni a városba, csütörtök este, ha valaki könnyed kikapcsolódásra vágyik. Nincsenek agyon zsúfolva a helyek, rögtön kiszolgálnak. Azt nem lehet mondani, hogy nincsenek részegek, mert itt mindig vannak. :D
Mivel ez a bejegyzés, tényleg más mint a többi így leírom. Ülünk a zongoránál, egyszer csak egy nagy lány társaság szakadt be a helyre. A legelső leányzó igen jónak tűnt, hirtelen azt gondoltuk, hogy a folytatás csak jobb lehet, de mint kiderült a legszebb lányt küldték előre a többiek. Mást nem írok, mert a végén megkapnám, hogy néztél e már tükörbe, stb... De Alex annyit fűzött a dologhoz, hogy aztakvamindenit. :D
És amiről tutira mindig ez a hely fog eszembe jutni:
https://www.youtube.com/watch?v=2h6K2Gm4Sfg
És végül de nem utolsó sorban a képek
Maga a hely

És Alextól egy hatalmas sziasztok ;)
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norwaybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr66986667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.03.07. 22:17:05

a magyar lányok igenis szépen! :D megmondta a soproni reklámban is a bácsi!

Timi from Ireland 2009.03.08. 01:22:43

Ez a szép a világban, magyarok vagy magyarul beszélők mindenhol megtalálhatóak :)

kidddo 2009.03.08. 04:33:26

@Timi from Ireland: szia timiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hogy vagy? milyen ott?

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.03.08. 21:40:18

Eredményekben gazdag, bulldog Nemzetközi Nőnapot kívánok én és a magam nevében minden megérintettnek!

Csőkutya!

(az én, aki vagyok - nyalázatos szolgátok: a Csabi)

Timi from Ireland 2009.03.09. 11:48:13

Szia Kittiiiiiii, jol vagyok, epp most voltak szuleim meglatogatni a hetvegen. Olvasd a blogom, nem olyan kifinomult, mint a tied, de megteszi :D
Tibi: megneztem a datumot, de csak mert felhivtad ra a figyelmemet. Koszi hogy megemlekeztel rolam :P

rumors 2009.03.09. 16:32:39

tök jóóóó, hogy ismerte Kecskemétet! :)ez most büszkeséggel tölti el a szívemet :D

norway_baby 2009.03.12. 00:13:43

Ezt le kell ide is írnom, csak hogy megmaradjon. Pár aranyköpés. "Volt itt a nem létező madár... elment..." A másik. "azta kva 11 óra van. hát mikor lett ez így?"

norway_baby 2009.03.13. 02:48:32

@rumors: Szerinte az egyik legjobb város Kecskemét. ;)

Tök jó, ükom órán norvég anyagokat oszt ki a tanár, állandóan a padtársamat piszkálom, hogy fordítsa le angolra, mert nem értem. Kaptunk egy karikatúrát Európáról. Magyarország, és a keletebbre fekvő országok helyére az van írva, hogy almost Russia. Mindenképp elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása