HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

  • Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Így húsvét előtt

2009.04.05. 14:51 :: norway_baby

Mielőtt elveszteném a teljes törzsközönségemet, írok egy új posztot, és ezennel bocsánat az április elsejei agymenésért. :D:D:D
A közelgő ünnepről egy kicsit. Sokkal másabb mint otthon. Itt csütörtökön lehúzzák a rolót, megszűnik létezni az élet. Bezár az összes bolt, a buszok naponta 1-2szer közlekednek, mindenki megy fel a hegyekbe a hétvégi pihenő házába. Igaz nem sok pláza van a központban, de gyakorlatilag annyi a legnagyobb plázában a díszítés, hogy a közepén leraktak egy vázát, raktak bele pár barka ágat, és a közepébe egy műanyag, szőrös kiscsirkét. És ennyi. Gondolom otthon a Westendben már egy hónapja meg se lehet mozdulni a húsvéti cuccoktól...
Szerintem megtaláltuk Aalesund legolcsóbb boltját. Már régebben gondolkodtunk róla, hogy be kellene oda menni, de mindig zárva volt, mikor arra felé jártunk. Ez kb. olyan mint otthon a százas bolt, csak a termékei sokkal minőségibbek. Találtunk 150Ft-ért csokit! Ez annyira belelkesített minket, hogy be is vásároltunk csokiból, szal szerintem most egy évnyi csoki mennyiséget betoltam. És hogy miért örültünk a 150Ft-os csokinak? Mert eddig a legolcsóbb amit találtunk olyan 600Ft körül volt. Nagyon bevásároltunk, és nem csak csokiból. Elefántnyi szatyrokkal értünk haza. :D
Akkor hogy legyen valami kronológiai sorrend is, leírom a hetem.
Hétfőn prezentálnom kellett volna üzleti kommunikációból. Hajnalig ébren voltam és szenvedtem a prezentációval, elindultunk a suliba, hátamon a laptop, a suliban még javítani szerettem volna a prezimen, és kinyomtatni a segéd anyagot. Útközben elkapott minket egy hatalmas eső, nem szeretném tovább cifrázni, mire beértünk a suliba önteni lehetett a vizet a laptopból. Óra előtt berohantam a tanárhoz, hogy sorry, de nem tudok prezentálni, ő azt mondta, hogy megérti, de ez az idő lett rám szánva, és viszlát. Én meg nem akartam megjátszani, hogy vagy bekapcsolódik a gépem vagy nem, nem vagyok én Norvég diák, akik óra közben sport felszereléseket vásárolgatnak maguknak interneten. Eléggé kiborultam aznap. De szerencsére kiszáradt a laptop, és újra működő képes lett. Annyira örültem. Szerdán április elseje alkalmából bekentem fogkrémmel Zsófi és Balázs kilincsét, nem akartam jobban kiszúrni velük, de ez sem tetszett nekik. Humortalan egy népség... :P :D Szólt Henry, hogy lebetegedett valaki, és így csütörtökön tudtam prezentálni. Este főzött nekünk Brecht. Nem igazán tudom mit ettünk, de nagyon finom volt. Este házibuli Brechtnél. Szereztünk olcsón vodkát.






























Okos ember létére az Absolut vodkát tescos narancslével hígítottuk. :D (szegény ember vízzel főz... :D)
És akiket talán még nem ismertek, Karoline és Anders. Nagyon jó fejek. :D


 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norwaybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr161047605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajutta 2009.04.05. 16:55:34

azt a szőrős csirkét ellophatnád nekem!!

kidddo 2009.04.06. 21:17:10

"kis vörös" mit keres ott?! :D:D:D

norway_baby 2009.04.06. 21:19:04

@kidddo: A magas szőkére gondolsz? :D
süti beállítások módosítása