HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

  • Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Henrynél és Brecht szülinapi party-ja

2009.02.22. 04:21 :: norway_baby

Ilyen itt az élet, hogy kb 1 hétig nincs miről írnom, azután hétvégére felpörögnek az események.
Henry az üzleti kommunikáció tanárunk, meghívott magához minket, hogy menjünk el dumálni és szórakozni. Ő az Amerikai tanár. A spanyol lányok mondták, hogy ők tortillát csinálnak (Tanárnő! Ha minden jól megy hétfőn küldöm a receptet!) mi sem mehetünk el üres kézzel. Annyit agyaltunk rajta, hogy mit lehetne főzni a többieknek, ami igazán magyar, vagy magyaros, és nem kerül sokba. Először a madártejen gondolkodtunk, de mindent végig gondolva skippeltük. Utánna jött a palacsinta ötlet, de nem akartam órákig a konyhában stend up-polni, meg különben is melegen jó, ezért ez is kilőve. Kitaláltuk, hogy a külföldiek nem igazán szoktak levest enni. Így zöldséglevest főzzünk nekik. A konyha átalakult nagyüzemi konyhává, Zsófi a sütit sütötte Brecht esti szülinapi bulijára, Balázs pucolta a zöldségeket, én meg főztem az ebédünket, majd a levest. Először kicsit szégyenkezve indultam el a zöldség levessel, hogy de ciki lesz ezzel beállítani, de mindenki tömte magába, nem ismerték. Henry is levessel készült, kicsit poros beütésű paradicsom levest készített. Ami igazán nagy szám volt, hogy Herendy tányérokból ettünk. Más ízt adott a kajának komolyan. ;) A spanyolok tortillája is nagyon finom lett, be is toltuk mindet. Utánna zongoráztam egy kicsit a többieknek, utánna Dani és Henry gitározott. Jól éreztük magunkat nagyon.

Henry lakása:

A csapat egy része:

Nem tudom, hogy az USA-ban mennyire szokás teázni, vagy kávézni, de most ez volt.

Végül Henry, ahogy épp az egyik saját költésű számát adja elő, hogy a kutyát miért kell reggel megsétáltatni, és miért kell korán kelni ezmiatt.

Brecht 9re várt minket a szülinapi bulijára, de mivel nem akartuk Henryt se megsérteni, hogy gyorsan lelépünk, ezért olyan 11 körül oda is sikerült érni. Brecht mesélte, hogy olvasta a blogomat, és tetszik neki. Gratulálok, megnézegetted a képeket. Nem, ő tényleg olvasta. Betolta az egészet google translate-ba, és lefordította neki. Basszus, vigyáznom kell, hogy mit írok, ha róla van szó. ;) Először egy kis bárba mentünk bulizni, ahol nem kellett belépőt fizetni, cserébe egy gombostűt nem lehett volna elejteni. Úgyhogy innen el is húztunk gyorsan mint a vadlibák. (hajrá google translate ;) :P) Oda mentünk, ahol multkor már voltunk, és ígértem, hogy csinálok képeket (nem a zongorás hely, oda szombatonként korhatár van szabva, és még én se mehetek be. :P) Jó volt nagyon. Nagyon büszkék a Norvégok, hogy ilyenkor szombatonként mennyire őrültek, és hogy milyen sokat tudnak inni. Komolyan, nálunk egy józanabb életvitelű leányzó is az asztal alá inná őket. 2-3 sörtől ők készen vannak. Aki jobban bírja az meg tud inni 4et is.
Megint beigazolódott, hogy a buliknak jó csapatépítő jellege van, csak nem kifizetődő, főleg itt nem, és bankkártyával ne menj bulizni!!! ;)

Maga a hely

Brecht és Stine

Esme

És végül a szülinapos

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norwaybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr39957757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumors 2009.02.22. 18:10:19

Hú hát nem is tudom hirtelen, mit írjak, de ha már rátévedtem a blogodra, és végigolvastam a legújabb adagot, úgy illő, hogy kommentelem is. :)

Kezdeném az első - számomra - meglepetéssel: nem is tudtam, hogy te tudsz zongorázni. :O

Amúgy az idős csávó jófejnek tűnik. :) Bizti jó lehetett...

Jaj egy kicsit még mindig irigyellek. :D Hogy te ott kint vagy. Bár jelen pillanatban örülök, hogy nem kint vagyok, sikerült bekapnom valami vírust, aztán valszeg holnap is még nyomom az ágyat, hogy rendesen kifeküdjem. :(

Na hát most így hirtelen ennyi, sok szeretettel várom a következő adagot. :) Kezdem bepótolni a lemaradásomat. :D

Puszcsiiii

rumors 2009.02.22. 18:11:33

és hoppáré, úgy néz ki, hogy első vagyok. Meg is nézem, mikor tetted fel ezt az új bejegyzést, mert tök véletlen keveredtem most rá az előbb. :D

hehh

norway_baby 2009.02.22. 19:47:22

@rumors: Jaja, te vagy az első, igaz az én blogomon nincs ebből verseny, néha kommentál csak valaki... :D
Amint történik valami írok, csak a semmiről igen nehéz. :P Itt nincsenek hétköznap bulik, hétköznap szigorú tanulás van. Nem normálisak ezek... :P

ajutta 2009.02.22. 21:41:53

szöszi szülinapos.. :P

2009.02.22. 21:49:28

De attól kedves Tibi, hogy nem kommentelnek minden percben, az nem jelenti azt, hogy nem olvassák lelkesen a rajongók:)
Ez tök jó, hogy a tanár meghívott titeket a szülinapi zsúrra...én nehezen tudnám elképzelni, hogy mondjuk valamelyik tanár a fősuliról tart ilyet és elhív...persze az is előfordulhat, hogy ennek nálunk nagy hagyománya van, de egyik tanár sme érezte úgy, hogy érdemes volna engem meghívni :D

norway_baby 2009.02.23. 00:01:42

@Nao: Ezek szerint nem voltam elég egyértelmű, a tanár és Brecht szülinapja 2 kül. rendezvény volt, csak nagyjából egy időben. Azt én sem tudom, hogy a tanárok otthon meghívják e az Erasmus-osokat, de otthon jó sok programot szervezünk nekik. Itt a suli nem szervez semmit külön az Erasmus-osoknak. Szerintem izzadni fog a google translate, hogy lefordítsa, csak az lesz a ciki, ha Brecht megkér, hogy én fordítsam le.
@ajutta: Igen szöszi! Megmutatlak neki iwiw-en. ;)

norway_baby 2009.02.23. 09:45:27

@Nao: Bocsesz, de korrigáltam. :P Így talán valamivel jobb. A torta szerű sütik meg specko sütik, mert ha jól értettem akkor
Henry liszt érzékeny.

rumors 2009.02.23. 11:38:45

@Nao: ebből kb. a "neked" szót tudná szerencsétlen google lefordítani értelmesen, de ha van egy kis sütnivalója, a többi rész lefordítása nélkül rájön, mit "karattyoltál" neki oda. :D :P

amúgy kíváncsi vagyok mit fog kezdeni vele. :D

Ja, amúgy én is azt hittem, h a tanár csávónak is szülinapja van/volt, szóval nem csak Nao értette félre a dolgot! De így már egyértelműbb.

Köszönjük, Tibi. :D

puszcsiiii

rumors 2009.02.23. 11:41:00

@norway_baby: jó, én se versengeni akartam, véletlen volt amúgy, csak muszáj voltam megjegyezni. :D

Kitti blogja mostanában nem nagyon van frissítve, így "kénytelen vagyok" téged olvasgatni. :D Amit nagyon nagy örömmel teszek, jó dolgokat írsz, meg a képek is jók! :)

Szeretettel várom a következő adagot. :)

puszcsiiii

norway_baby 2009.02.23. 13:34:04

Igyekszem minnel hamarabb irni, halalba kerget a Belga billentyuzet, nem olyan mint az angol, magyar, norveg... Brecht koszoni a szulinapi koszontest. Valszeg legkozelebb penteken irok, ma elhajozunk Bergenbe, es eltoltunk ott egy par napot. Igaz lehet, hogy tudok hamarabb is irni, attol fugg, hogy lesz e net.

kidddo 2009.02.28. 00:31:45

nekem is tök egyértelmű volt hogy az a kettő az egy, de most már értem hogy nem. ezt jól megmondtam.

kidddo 2009.02.28. 00:35:03

írtam kommentet ide és eltűnt :'( pedig azt írtam hogy én is azt hittem hogy az a kettő az egy. de már tudom hogy nem. azt hittem ez olyan mint a H&M :D csak ez Henry&Brecht :D
de hova lett a kommentem?! :'(

kidddo 2009.02.28. 00:37:55

vaaaaaaaaaaaagy.. az is lehet, hogy ez ilyen előtte utána dolog. előtte volt szőke fiú szülinap (azt nem mondtad hány..) és lett belőle az ősz bácsi.
látja valaki a kommentjeimet vagy magamat szórakoztatom vele?! :D

rumors 2009.02.28. 00:47:34

@kidddo: én látom, és jót szórakozok rajta :D
süti beállítások módosítása