HTML

Norvégiában

Erasmussal Norvégiában, Aalesund-ban.

Utolsó kommentek

  • Tamararara: Húú basszus állatira fájhat a szíved, hogy haza kell jönnöd. :( (2009.12.11. 13:16) Az utolsó
  • Arpesz: Sajnos nem Erasmussal, csak bringával :), de voltunk mi is Norge-ban: norvegia.utazni.info (2009.11.25. 14:53) Itthon
  • ViviS: Nagy jó lett az interjúúú. Egy összegző bejegyzést nem tervezel? :D (2009.06.07. 10:50) Interjú
  • EXplorer: http://kecskemet.blog.hu/2009/05/28/egy_kecskemeti_fiatal_kalandjai_norvegiaban hogy megmaradjon ... (2009.05.30. 00:08) Interjú
  • EXplorer: @kidddo: hát, vagy születés, vagy lelkes bloggerek kérdése az adott városban :D Jaja, egy újságíró... (2009.05.28. 16:47) Gerianger fjord
  • Utolsó 20

Nyttårsball

2009.02.08. 01:18 :: norway_baby

Sziasztok. A cím kb. annyit jelent hogy új évi bál. Igaz, hogy a Kínaiak most ünnepelték az újévet, de ezt előtt értetlenül álltunk. Szerintem az lehet, hogy új évkor nem találkoztak, és most, hogy beindult a suli és mindenki itt van, rendeztek egy bálat hogy ünnepelhessenek egyet. A töbiekkel megbeszéltük, hogy együtt alapozunk, végül csak magyarok maradtunk. Kis pálinkás alapozás után elindultunk a bálba. Mikor megérkeztünk, gyertyákkal kivílágított utca várt minket, mely bevezetett minket a teremhez. Mondták, hogy lesz kaja, de mi úgy értettük, hogy fizetni kell érte, mint kiderült nem. Igaz ez még mindig jobb mint amit a spanyolok értettek, "in gym" elvileg a helyszínt jelöli, ők úgy értették, hogy valami tornázós buli lesz. Néhány kép a kajás asztalokról:

Én megkóstoltam azt a kukachoz hasonló valamit, azóta se tudom, hogy mi volt az. Meg elcsesztem a sorrendet, mert először ettem, utánna kérdeztem meg, hogy mi volt az, igaz nem mindent. Amit biztosan ettem az marha hús volt és csirke. Nem tudnak főzni. A marha baromi érdekesen és elég erősen volt fűszerezve. :P Akkor volt ilyen pitához hasonló valamiben nyers lazac, ameddig Zsófi nem szólt, hogy mi az addig egész finom volt, utánna éreztem a hal ízt... Akkor szerintem ettem rénszarvas húst. Vagy valami hasonlót. Volt sajt tál, meg rengeteg zöldség. A welcome drink pezsgő volt, amit többször igénybe vettünk. :P

A buliról annyit, hogy nem volt rossz, de a jó az nem ilyen. Először volt egy helyi banda akik tényleg jól játszottak, de mivel nem értettük, és először hallotuk őket így érdekes volt. Utána disco következett, ők tömegoszlató zenékre buliznak. Vagy nem tudnak bulizni. Meg hogy nem fagynak meg az ilyen rövid ruhákban. Én farmerban és pulcsiban is fáztam. :P Meg voltak lányok akik habcsóknak öltöztek, az egyik pasi meg öltönyhöz fehér tornacipőt vett fel. :D
Alkohol választék nem sok volt. Úgyis mondhatnám hogy csak sör. Pedig nem szeretem a sört. Volt ilyen körte ízesítésű valami ami elég iható volt.
Néhány kép a buliról:

Spanyolok

Mentoraink: Stine és Birgitte

És végül az Erasmus-os csapat (Dani, Balázs, Zsófi, Tibi, Noelia, Brecht, és Esmeralda)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norwaybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr44929463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timesz 2009.02.08. 13:43:38

Szija T!!!!! :D

Csak,hogy ne hogy megszóljál, hogy ide nem írok, gyorsan mondok okosokat :D

A képen az emberkék nagyon szimpinek tűnnek. Úgy tűnik jó helyen vagy:D

Változtattál már a menün(hal,rizs) ?:)

De mivel T-nél megbeszélünk majdnem mindent videofonon, így túl sok mindent nem tok írni :P

Puszcsi ^^

norway_baby 2009.02.08. 16:21:17

Isten hozott téged is! :P :D
Jaja, az emberkék nagyon szimpik, meg kedvesek. Mindenki beszél angolul, a takarító néniknek is lehetne adni egy nyelvvizsgát. :P
A menü nem változott, meg sztem nem is nagyon fog, mivel a hal meg a rizs elég olcsó, meg vannak ilyen fagyasztott kaják, amik elérhető árban vannak még. Minden más nagyon drága.
süti beállítások módosítása